недеља, 8. мај 2011.

Het regent. Alles is grijs. Saai. Ik ben een beetje slaperig. Ik verwachtte niet dat het vandaag zal regenen. Maar het maakt niet uit...

Dit weekend was heel spannend en het is normaal dat ik slaperig ben. Ik was niet in Belgrado. Ik was op bezoek bij vriendin die ik heel lang niet heb gezien. En we hebben grote lol gehad.

Nu ben ik thuis en ik besefte dat ik een blog moet schrijven. Ik vergat het. Sorry! Ik had vorige maand een interessant onderwerp voor deze blog maar nu kan ik me niet herinneren. Het maakt niet uit...

Deze dagen alles is geweldig. Ik ben blij omdat er veel interessante dingen in mijn leven zijn. Ik heb ook enige dilemma's maar het kan ook spannend zijn. Morgen is het maandag en ik zal beginnen om te leren. Serieus. Ja, ik weet dat je denkt: "hahhaha, morgen, serieus, ik ook :P"

Maar alles is mogelijk!

Hoewel het regent, hou ik van mijn Belgrado. Hij is vandaag heel mooi. En ik rust want alles is goed. http://www.youtube.com/watch?v=xZUtB_pvueA




3 коментара:

  1. Анониман9. мај 2011. 03:01

    Wat een mooie foto, zeg! Regen kan soms heel lekker zijn. ^^

    ОдговориИзбриши
  2. Hahah, heel interessante video met heel optimistisch refrein. Ja, ook is het foto heel leuk... Je zet altijd mooie en cratieve foto's op jouw blog!!!

    ОдговориИзбриши