четвртак, 13. октобар 2011.

half vol of half leeg?

Moet ik opnieuw een blog schrijven? Ja of nee? Ja. Goed. Ik hou van bloggen.

Heb ik een idee? Nee. Hoe is het mogelijk? Ik weet het niet maar het is een beetje moeilijk te beginnen. Ik wil een interessant onderwerp maar niets... Er zijn veel interessante en nieuwe dingen in mijn leven maar het is niet voor een blog. Dit zal dus een saai blog zijn. Sorry mensen! Ik hoop dat ik volgende week een beter verhaal zal hebben.

Maar ik moet zeggen dat ik heel optimistisch ben. En het is een uitstekend begin. Wetten jullie dat sommige mensen zeggen dat optimisme een gebrek aan informatie is? Ik zou niet zo zeggen. Alles is een beetje makkelijker als je een doel hebt. We geloven in een goede afloop. Zonder veel informatie kan alles interessanter worden en mijn glas kan een grote kop worden. Of iets anders.

9 коментара: