недеља, 2. мај 2010.

Weekend. Eerste mei. Zaterdag. Mijn vriendinnen. Auto. Reis. Telefoon. Landschappen. Natuur. Zon. Hemel. Mooi weer. Wegen. Bruggen. Rivieren. Wind in mijn haar. Kade. Lopen op blote voeten. Novi Sad. Architectuur. Koffie. Uitzicht. Foto's. Plezier. Ogenblik. Fruska gora. Bos. Platteland. Wandeling. Avontuur. Snelheid. Muziek. Nieuwe mensen. Sein. Glimlachen. Spel. Spin. Bloemen. Gezelschap. Lol. Boterhammen. Snoepen. Babbelen. Slagroom. Ober. Tip. Vriendschap. Ik ben moe. Avond. Belgrado. Huis. Mijn bed. Droom en werkelijkheid. Dit weekend was perfect!
Ik weet dat dit alleen woorden zijn, maar het idee is belangrijk! Waarschijnlijk begrijpen jullie niet, maar het is belangrijk dat voor mij begrijpelijk is. En ik heb geen 150 woorden, maar vandaag is voldoende. :)

Нема коментара:

Постави коментар