недеља, 16. мај 2010.

Đorđe Varda - de beste florale decorateur in de Europe!

Đorđe Varda is uit Belgrado, maar toen hij 18 jaar was, ging hij naar Parijs. Hij studeerde rechten in een verlangen om de familietraditie voort te zetten en de filmacademie omdat hij voelde dat het een artistieke expressie hem nodig was. Hij werkte bij het luxe mode-Paris boulevard Avenue Montaigne toen hij vijf jaar geleden besloot dat hij genoeg van het pak en extravagante rijke klanten krijgt.
Zijn hobby was bloemschikken en hij besliste om een kleine bloemen boetik te openen. Twee jaar laten, begon de telefoon te ringen. Het was de manager van het Ritz hotel. Hij wilde hem uit te nodigen om deel te nemen aan de competitie, samen met de 7 beste, voor de prestigieuze positie van florale decorateur in hotel Ritz. Đorđe heeft de uitdaging aangenomen, won en kreeg de baan. Hij doet nu wat hij wil en geniet.
Dit verhaal inspireerde me om te vechten voor wat ik wil doen. Ik moet risico's nemen en geduldig zijn. En dan hoop ik dat ik een uitzondering op de regel kan worden.

Нема коментара:

Постави коментар