субота, 16. октобар 2010.

Zaterdag

Het regent. Ik ben thuis en ik drink koffie. Facebook is ook schakelde in. Ik voel me een beetje moe want ik moest vroeger opstaan.
Ik weet dat ik een blog moet schrijven en ik heb een idee wat kan ik schrijven maar nu vind ik het een beetje moeilijk om woorden op papier te zetten.
Dit weekend heb ik gepland. Maar er is altijd iets onverwacht. Ondanks het slechte weer wilde ik naar Mamolo met mijn vrienden gaan omdat het openingweekend vanavond is, maar mijn telefoon begon te bellen. Dat was mijn vriendin die ik een paar maanden heb niet gezien. Ze belde mij dat ze wat later zou willen komen. Dat was verrassing. En natuurlijk, kan ik niet zeggen: "Nee, je kan vanavond niet komen!" En daarom moet ik nu spoedig deze blog schrijven want morgen heb ik geen tijd om te bloggen.
Ondanks de verrassing denk ik dat dit een gezellige avond zal zijn omdat we over verschillende interessante onderwerpen zullen praten en dan zal ik op het feest gaan. Misschien.
Ik keek uit het raam, maar het regent nog steeds. Zo saai. Denken jullie ook?
Soms is het leuk als het regent, maar niet vandaag. Ik herinnerde me, toen ik klein was, hield ik om te springen door plassen op de straat. Dat was heel interessant. En vandaag denken we er niet over zulke dingen. Schade!
Er is iemand aan de deur, hoor ik de bel. Ik moet weggaan.
Ik heb geen 300 woorden, maar ik ben opnieuw het tweede jaar en ik denk dat ik niet op de les voor derde jaar gaan en omdat het voldoende is! :)

4 коментара:

  1. Ik vind de regen leuk. Het regent en je bent een boek aan het lesen of thee aan het drinken...wat kan beter zijn? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ik vind de regen leuk. Het regent en je bent een boek aan het lesen of thee aan het drinken...wat kan beter zijn? :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ik hou niet van de regen. Het is saai, en de bussen zijn traag...

    ОдговориИзбриши
  4. ik heb 3 of 4 bloggen over het regen gelezen. Wat is zo erg met het regen ;)?

    ОдговориИзбриши