четвртак, 17. март 2011.

Grote acteurs zonder een Oscar

Als ik vrije tijd heb en als ik thuis ben, kijk ik graag naar een goede film. Ik download van het internet film die ik wil kijken en ik bereid popcorn voor en de lol kan beginnen. Het is nog beter als ik naar de film met mijn vrienden kijken, maar soms ben ik moe en met een goede film val ik makkelijker in slaap.
Ik heb Inception gekeken en ik herinnerde me grote acteurs die geen Oscar krijgen. Sommigen werden genomineerd maar nog steeds niets. Ze zijn erg populair en ze hebben veel succes in hun carrieres. Leonardo Di Caprio-heel goed acteur, Johnny Deep-mijn favoriete acteur, Brad Pitt-de man die niet alleen "een mooi gezicht" heeft maar ook een groot talent, Tom Cruise, Edward Norton en veel anderen. Er zijn ook prachtige actrices zoals Jullianne Moore, Annette Bening, Helena Bonham Carter, Glenn Close...
Een van mijn favoriete sites is IMDb. Er zijn heel interessante dingen over film en acteurs en ik weet dat veel mensen van deze site houden.
Ik hoop dat mijn favoriete acteur in de toekomst een Oskar voor een prachtige rol zal krijgen. :)

4 коментара: