петак, 9. децембар 2011.

Het einde van december en dat speciaal gevoel. Alles wordt met prachtige lichtjes versierd. Ik geniet ervan.
Nieuwjaar. Kerstboom. Haast. Wensen. Liefde. Lieve mensen. Veranderingen. Cadeaus. Vrije tijd. Lekkere gebakjes. Sarma. Pečenje. Wijn. Witte straten. Warme mutsen, sjaals en handschoenen. Reis naar de berg. Warme chocolademelk. Schaatsen( hoewel dit niet mijn talent is). Goede muziek. Boeken. Films. In deze periode hou ik van de film Home alone. Deze film wordt meestal op tv weergegeven en ik kijk hem want ik heb natuurlijk niets slimmers te doen.
Vanwege dat speciaal gevoel ziet alles er mooier en gemakkelijker uit. En nog iets: uitstekende reclame voor Coca-Cola en praznici nam stižu, praznici nam stižu... uživajte u čaroliji! :)

Нема коментара:

Постави коментар