четвртак, 18. новембар 2010.

Blog-schrijven

Ik besloot deze week een blog over mijn verplichte blog schrijven. Aanvankelijk was het voor mij nog een verplichting. Het klinkt erg vreemd: blog over blog-schrijven.
Ik zocht naar een interessant onderwerp, met genoeg informaties. En soms had ik geen inspiratie en het zou lang duren terwijl ik het onderwerp vond. Dat was me te min. Nu is anders.
Elke dag gebeurt iets nieuws. Ik hoor een nieuwe verhaal of ik zie een situatie en ik gebruik het om een blog te schrijven. Een blog is ook goed want op die manier kunnen we zien wat voor andere mensen interessant is. Het is leuk om foto's of links plaatsen en dan kunnen we zien waarover het gaat en niet alleen lezen.
Het is ook een oefening voor mijn Nederlands. Ik weet dat ik fouten maken (soms meer, soms minder) maar het is normaal.
Ik moet toegeven dat nu blog-schrijven niet saai is. Het is de makkelijkste verplichting dat ik heb omdat ik kan schrijven wat ik wil ten opzichte van essays van literatuur waar sommige onderwerpen niet interessant voor mij zijn.
Ik dacht dat ik nooit zou zeggen maar ik hou van een blog schrijven. Maar dit betekent niet dat ik een blog zal schrijven als het niet nodig is. Dat is alleen mijn favoriete taak. Maar wie weet!

10 коментара:

  1. Ja, ik ga akkoord met je. De blog-schrijven is heel ontspannen. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Het is niet makkelijk voor me om een blog te schrijven maar wel wat leuk. (; Mijn vrienden vinden mijn huiswerk raar.

    A: "Wat doe je morgen?"
    B: "Ik schrijv een blog."
    A: "Oh, ja, ok."
    C: "Je schrijf een blog?! Werkelijk?"
    B: "Nee, dat is mijn huiswerk."
    C: O.O "..... "

    ОдговориИзбриши
  3. Ik zou ook zeggen dat deze blogs het makkelijkst van onze huiswerk zijn. Ik moet niet denken wat de schrijver wou zeggen of zoiets. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ik weet het niet, soms is bolgs schrijven voor mij makkelijk, soms zit ik uren lang voor de computer...

    ОдговориИзбриши
  5. Volgens mij is blog ook makkelijkst. Bij geluk, heb ik het thema ervoor tot het eind van dit semester. xD Maar, om het even, ik zou altijd iets vinden waarover zou ik schrijven.

    ОдговориИзбриши
  6. Dit zal me vermoorden op een dag. xD Als ik mijn inspiratie los.

    ОдговориИзбриши
  7. Soms kan ik een blogje voor 20min schrijven maar mestaal dat proces kan uuren duren... En dan ik wil uit mn huid uitpuilen!!!

    ОдговориИзбриши
  8. 'k Ga akkord met Kaća en Nevena. Een rare taak. Maar misschien zouden we beroemde bloggers zijn. En we kunnen een bloemlezing van alle bloggen uitgeven :)))) Je weet het nooit.

    ОдговориИзбриши