четвртак, 4. новембар 2010.

Nagellak

Kleine flesjes met een dop waaraan een kwastje is bevestigd. Een cosmetisch product. Vele soorten en kleuren. Vrouwen houden van hen.
De beroemde Max Factor had in 1927. nagellak als een creme dat aan de nagel wordt aangebracht en dan had hij een intense roze kleur. Een kleine revolutie deed in 1932. voor toen het beroemde huis Revlon hun nagellak lanceerde. En niet alleen dat! Revlon begon vervolgens tinten nagellak dezelfde kleuren als de lippenstift te bieden. De nagels zijn extreem belangrijk onderdeel voor vrouwelijke verschijnsel geworden en het gebeurde toen de Hollywood- sterren zoals Greta Garbo verschenen. In de jaren veertig was Rita Hayworth een van de vrouwen dat de fabrikanten dankbaar moeten zijn voor een succesvolle verkoop. De actrice hield de lange rode nagels en als actrices houden van iets, wordt de trend langzaam verspreiden. Een paar jaar later begon legendarische Londense winkel Biba zwarte nagellak te produceren want hij wordt gezocht door rocksterren ( zoals Freddie Mercury en Marilyn Manson).
French manicure is tegenwoordig misschien wel de meest populaire methode van het versieren van nagels, hoewel hij zijn begin in de jaren zeventig had. En het is interessant dat er nagellakken bestaan dat hun kleur veranderen afhankelijk hoe we voelen.

8 коментара:

  1. Ik hou van nagellak. Hij maakt handen zo mooi en sexy. :D Rode nagellak is de mooist!

    ОдговориИзбриши
  2. Vrouwen en nagellak, vrouwen en schoenen. De onbreekbare band. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ik zou graag nagellakken die hun kleur veranderen hebben. xD Het leven is ondenkbaar zonder nagellakken. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ik zou alle nagellakken die op deze foto staan hebben. Mooi! :D

    ОдговориИзбриши
  5. Rode nagellak is klassiek en daarvoor is heel praktisch. Ik houd van beige nagellak, of zelfs zonder 't , maar ik gebreuk vaak groen, paars enz ... Mooi thema!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Voor mij zijn zwart en kleurloos de beste nagellakken.

    ОдговориИзбриши
  7. Rode en roze nagellakken zijn de mooist!:)))
    Ik vind jou thema heel leuk:)

    ОдговориИзбриши
  8. Toen ik klein was, dacht ik dat de duivel de rode nagellak gebruikt. xD

    ОдговориИзбриши