субота, 18. децембар 2010.

Televisie is tegenwoordig echt populair. Ik weet dat veel mensen vaak naar de televisie kijken, maar mijn mening is dat het TV-programma's meestal verschrikkelijke zijn. Er zijn ook uitzonderingen en naar mijn mening is het mijn favoriete Servische televisie, Studio B.
Ze heeft echt de ziel van onze stad. Belgrado is mijn stad omdat ik hier bijna mijn heel leven heb doorgebracht en de beste dingen zijn voor mij hier gebeurd. Maar nog heb ik 2 "mijn" steden.
Zoals de meeste mensen schakel ik eerst op studio B om de temperatuur te zien en natuurlijk of er drukte in de stad is. En dan kan mijn dag of nacht beginnen. Interessante en nuttige programma's zijn:
Beograde dobro jutro (ik kijk het niet zo vaak want ik sta laat op :) )
Moj Beograd (waar kunstenaars, bohemiens, wetenschappers, artsen, atleten, journalisten en anderen "gewone" en "ongewone" mensen praten over zichzelf, lieve mensen en plaatsen, herinneringen en over hun ervaringen van de stad)
Stil (over de mode- en culturele evenementen en natuurlijk wat de stijl is)
Ziveti sa... (over verschillende problemen)
Jos uvek budni sa Ivon ( dagelijkse nacht emissie met Ivon Jafali over wat er gebeurt achter de schermen van het kapitaal van de schemering tot middernacht)
"Seranovi" en "Pakov svet" zijn bekende series met veel humor die grote populariteit hebben gekregen.
Ik denk dat het één van de televisies die heel goed in zijn werk is en als ik tijd heb, kijk ik graag naar studio B.

7 коментара:

  1. Ja, Studio B heeft heel mooie en interessante programma's en TV-series. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ik kijk altijd naar Studio B als ik informatiećs over het weer of verkeer wil krijgen. Dat of B92. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Die TV station is altijd een beetje verschillend geweest van alle andere stationen. Ja, ik hou van Studio B ook. (:

    ОдговориИзбриши
  4. IK ben nmet je eens over het televise in het algemeen, en ik heb ook mijn favoriete programma's en dat zijn sportprogrammas.

    ОдговориИзбриши
  5. Je hebt gelijk!! Studio B is heel goed tv station, misschien een van het beste...

    ОдговориИзбриши
  6. ik kijk ook elke morgen de temperatuur naar studio B :)

    ОдговориИзбриши