субота, 25. децембар 2010.

Het einde en het begin

Nieuwjaar! De dag waarop we het begin van het nieuw jaar vieren. Nog één week en nieuw begin. Nieuw begin van wat? Het is een gewone dag als alle andere. En ik haat de vraag: Waar ga je voor Nieuwjaar? Alles wat er me nu gebeurt wacht op mij na deze nacht...goed of slecht. En er was meer slecht, helaas! Deze nacht zal er niets veranderen. En 1. Januari is ook de saaiste dag van het jaar. Ik hoop dat ik tenminste verstandig hem zal gebruiken.
Elk jaar verwacht ik dat ze beter dan de vorige zal zijn. We hopen op een betere toekomst. En het is oké, deze nacht is een hoop. Maar heel dure hoop! Ik kan niet geloven dat IK dit schrijven. Heel pessimistisch! En ik ben tegenstelling! Maar het is waarheid en mijn huidige stemming.

En toch, Vrolijk Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar! :)

4 коментара:

  1. Ohh, lieve Mirela, heel leuk geschreven. Ik ga akkoord met je, ik haat 1 januari ook...en je kan het niet verstnadig gebruiken maar alleen zitten als een zombie. xD En je weet het :D Btw, i tebi :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ik ben ook geen nieuwjaarliefhebber. En het is als ik deze blog heb geschreven :)

    ОдговориИзбриши
  3. Zoals Kaća heeft gezegd: Geen nieuwjaarliefhebber.
    Wat is DE tijd, wat is DE ruimte, wie ben ik, wie ben jij, wie ben hij,(en congruentie, valentie) blah,alh....
    Alles is relatief:)

    ОдговориИзбриши
  4. ik hou van Oudejaarsavond en de nieuwe beginnen :) altijd ben ik enthousiast! ik weet dat betere toekomst zal komen. elke jaar is betere dan de vorige!

    ОдговориИзбриши