четвртак, 17. фебруар 2011.

Verandering. Ik wil een verandering. Je denkt: " Wat voor soort verandering?" Het maakt niet uit. Nee! Het is belangrijk! Ik wil iets goed. Ik moet precies zijn want ik wil niet iets slechts. Ik wil iets anders. Niet veel anders, alleen een beetje anders. Het woord "willen". We gebruiken het vaak. Mijn vrienden verstaan wat ik wil. En ze willen ook een verandering. IETS ontbreekt altijd, maar we zijn blij.
Februari. Mijn verjaardag. Belgrado. Mijn stad. Faculteit. Verplichtingen. Tijd en nauwkeurigheid. Dezelfde mensen. Alles is zo grijs en ik mis de zon en kleuren. Ik hou van Belgrado maar ik wil een verjaardag vieren ergens waar het warm is. Misschien op een boot. Boten zijn prachtig! Ze bewaren geheimen. Ik wil verandering zoals zee, boten, ochtend, geur, wijngaard, platteland, mijn grootouders, oma's tomaat, heerlijke vis, zonsondergang, aangename stilte... Ik mis alles! En ik benijd mensen die op de zee leven. Ik weet dat straten 's winters lege zijn maar het kan ook mooi zijn.Ik had de thema voor deze blog maar plotseling besloot ik om dit te schrijven. Waarom? Omdat ik wat foto's keek. En ik moet zeggen dat de foto's heel mooie zijn. En ja, Gibonni! "Ispod moga pramca, jutro zapleteno u dubinama" :)

4 коментара:

  1. Boot, zon, eilanden? Je kan een piraat worden. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. ik mis de zomer!!! en natuurlijk, Gibonni <3

    ОдговориИзбриши
  3. Wat mooie wensen. Alles is daar, goede muziek, goed weer, en goed vervoermiddel. En tuurlijk zijn er prachtige foto's. Uitstekend :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ik kan niet tot zomer wachten... :))) mooie weer, strand...

    ОдговориИзбриши